سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش سیم پیچی

آرمییچر آموزش سیم پیچی موتورهای الکتریکی شامل دو المان تک فاز و سه فاز می باشد که در هر کدام موتورهای متفاوتی نیز مورد بررسی و کار قرار می گیرد مانند موتورهای سنکرون و آسنکرون و انواع موتورهای صنعتی دیگر . لذا از این رو مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از تجهیزات به روز و اساتید مجرب زمینه را فراهم ساخته تا کارآموزان با گذراندن دوره سیم پیچی از لحاظ تئوری و عملی در بازار کارآمد باشند. آموزش برق ساختمان از رشته های پرطرفدار برق است که در آن کارآموزان استاندارد های لازم جهت برق کشی ساختمان را فرا میگیرند. در این دوره آموزشی تمامی سرفصل های برق درجه 2 و دوربین مداربسته، اعلام حریق، دزدگیر اماکن،PLC مقدماتی و ... را فرا میگیرند. دوره آموزشی برق ساختمان در دو سطح آموزش برق ساختمان درجه 1 و آموزش برق ساختمان درجه 2 برگزار می گردد.

آموزش تعمیر پکیج های دیواری یکی از دوره های پرطرفدار تاسیسات می باشد که در آن با نصب و راه اندازی پکیج های دیواری پر کاربرد در بازار و نحوه تعمیرات آن به طور کامل آشنا می شوند. تعمیرات لوازم خانگی شامل دو بخش اساسی تعمیرات مکانیکی و تعمیرات برد است که به دلیل استفاده تمامی اقشار جامعه از این نوع وسایل، بازار خوبی در بخش تعمیرات دارد. از این رو مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از اساتید مجرب و کارگاه مجهز و استفاده از لوازم خانگی به روز سعی دارد که کارآموزان را از لحاظ عملی وتئوری آماده سازد تا در بازار کار از هر لحاظ کارآمد باشند.

این دوره آموزشی شامل دوره های آموزش تعمیر تلویزیون ، آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی ، آموزش تعمیر ماشین لباسشویی ، آموزش تعمیر یخچال و فریزر ، آموزش تعمیر ماکروفر و ماکروویو به همراه آموزش تلویزیون LED خواهد بود.
افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی شرکت کنند، می توانند در ادامهسرفصل هایی که در این دوره آموزشی تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. فنی سازان سعی دارد، دوره آموزش تعمیرات لوازم خانگی را به صورت کامل و بی نقص برگزار کند تا کار آموز بدون هیچ مشکلی بتواند در بازار کار، با مجوز رسمی فعالیت نماید. در آموزش تعمیرات موبایل آموزش تعمیر موبایلکه به دو بخش کلی نرم افزار و سخت افزار تقسیم بندی می شود که در مجتمع آموزشی فنی سازان با استفاده از تجهیزات مدرن و اساتید مجرب این امکان را فراهم نموده است تا کارآموزان با فراگیری دوره تعمیرات از لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری کار آمد باشند تا در بازار امروز که در حال توسعه وپیشرفت است از لحاظ تئوری وعملی کارآمد باشند.


https://www.google.cl/url?sa=t&url=https://fannisazan.com/electrical-building-course/